Saturday, January 8, 2011

The stylish blogger award!


Tι υπέροχη έκπληξη! Πήρα το Stylish Blogger Award από τις καλές μου φίλες, την Άννα από το Annukcreations και την Λιάνα από το feelwhatifelt!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!
Τώρα πρέπει:
-Να ευχαριστήσω το άτομο που μου έδωσε το βραβείο
-Να πω 7 πράγματα για μένα
-Να το βραβεύσω με τη σειρά μου 15 μπλογκ που μου αρέσουν (αλλά και 3,5 ή οποιοσδήποτε αριθμός είναι ΟΚ)
-Να τους ενημερώσω για το βραβείο τους!

7 πράγματα για μένα:

Αντιπαθώ το κίτρινο χρώμα
Όταν ήμουνα μικρή ήθελα να γίνω αρχιτέκτονας
Δεν τα πάω καθόλου καλά με τον προσανατολισμό, χάνομαι πολύ εύκολα
Έχω συλλογή από ζαχαρίτσες και σπιρτόκουτα
To πρώτο μου κατοικίδιο ήταν ο Ταπς, ένα Dachshund
Δεν μου αρέσει καθόλου το σιδέρωμα
Την Δευτέρα αρχίζω δίαιτα!

Αυτά είναι τα μπλογκς που βραβεύω με τη σειρά μου:

2 comments:

TinaA said...

Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!

olivetreegirl said...

Βλέπω ξεκίνησε όμορφα η χρονιά!!! Εύχομαι να συνεχιστεί το ίδιο όμορφα!!! Καλή Χρονιά Ευάκι!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...