Tuesday, January 19, 2010

Ιδέες για οργάνωση

Μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε εμείς οι crafters είναι η οργάνωση και αποθήκευση των υλικών μας. Για μένα η πρόκληση είναι ακόμη μεγαλύτερη γιατί δεν έχω κάποια έξτρα δωμάτιο που να μπορώ να χρησιμοποιήσω σαν εργαστήριο και πρέπει να βρω τρόπους να έχω όλα τα υλικά μου οργανωμένα και στο σπίτι τακτοποιημένο όσο μπορώ.Έχω ένα μπαούλο όπου κρύβω οτιδήποτε μπορείτε να φανταστείτε, υλικά συσκευασίας, υφάσματα, νήματα, μισοτελειωμένα έργα και άλλα πολλά. Έχω επίσης μια όμορφη συρταριέρα όπου φυλάω όλα τα υλικά μου, felt, κουμπιά, κορδέλες, χάνδρες, εργαλεία κ.α. Στο καθιστικό, έχω κάτω από το τραπέζι και σε κάθε ελεύθερη γωνιά καλάθια και κουτιά από το ΙΚΕΑ γεμάτα με νήματα και υλικά για πλέξιμο.









Το ΙΚΕΑ είναι γεμάτο από οικονομικές λύσεις αποθήκευσης, όπως κουτιά, ράφια, τρόλλευ κλπ


Και φυσικά το Etsy είναι επίσης μια μεγάλη πηγή για αποθηκευτικές λύσεις :
 
turquoiseshed, thebrokenhouse, usacreations, knitonebeadtwo, creativevisions207, EcoChicHandKnits, funkyart08, PALEOLOCHICHomeDecor,SashaSews, PippsPurses, thekeepershouse, HappyGirlzDesigns, polkadotsandblooms, sewingmomma, shanineal


Στο BHG βρήκα πολύ έξυπνες λύσεις για αποθήκευση επίσης:


Μια σανίδα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν ράφι, όπου μπορείτε να βάλετε τενεκδάκια και να τα γεμίσετε με πινέλα και μπογιές. Κάτω από το ράφι μπορείτε να στηρίξετε μια κρεμάστρα καλωδίων όπου θα στηριχθούν μικρότερα κουβαδάκια για μολύβια και μικρότερα υλικά Στο ΙΚΕΑ έχει ένα παρόμοιο ράφι για την κουζίνα όπου κρεμιούνται τέτοια μικρά τενεκεδάκια όπως στην φωτογραφία.



Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα ράφι με ενσωματωμένες θήκες για μπουκάλια κρασιού, για να αποθηκεύσετε μολύβια, μαρκαδόρους, πινέλα και στυλό,ενώ πάνω στο ράφι μπορείτε να έχετε τα υπόλοιπα υλικά και μπογιές ζωγραφικής.


Σε μια κρεμάστρα μπάνιου μπορείτε να οργανώσετε τα υλικά συσκευασίας σας.


Τα ταμπλό που υπάρχουν στα καταστήματα με εργαλεία είναι τέλεια για να τακτοποιήσετε τα υλικά σας. Κόψτε το ταμπλό στο επιθυμητό μέγεθος και πλαισιώστε το με υλικά συναρμολόγησης που θα βρείτε στα καταστήματα εργαλείων. Βάψτε το και αφού στεγνώσει κρεμάστε το πάνω από τα τραπέζι εργασίας σας.Υπάρχουν γάντζοι για αυτά τα ταμπλό σε διάφορα μεγέθη και σχήματα, επιλέξτε αυτά που σας εξυπηρετούν για την τακτοποίηση των υλικών σας.



Στα παλαιοπωλεία μπορείτε επίσης να βρείτε μικρούς θυσαυρούς όπως αυτό το παλίο ιατρικό ερμάριο, που μπορεί να μετατραπεί  σε αποθηκευτικό χώρο υλικών.


Οι θήκες για παπούτσια και πουλόβερ είναι ιδανικές για τακτοποίηση υφασμάτων.


Μια κρεμαστή υφασμάτινη θήκη παπουτσιών, όπου θα περάσετε κρίκους κουρτίνας , μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν κουρτίνα και σαν αποθηκευτικός χώρος ταυτόχρονα.Το μέγεθος από τις τσέπες είναι ιδανικό για μολύβια και μπογιές, πινέλα και μπλοκάκια σε διάφορα μεγέθη.

Το Everythingetsy ανακάλυψε αυτούς τους καταπληκτικούς κρίκους για να τακτοποίησετε τις κορδέλες σας:

Για κορδέλες βρήκα επίσης αυτή την πολύ πρακτική θήκη στο  bestcraftorganizer:

Επίσης στο flickr υπάρχει ένα ανοιχτό poll με αμέτρητες φωτογραφίες από εργαστήρια και χώρους από crafters για έμπνευση!
Καλή τακτοποίηση :)

3 comments:

Πλεκτο Εγκωμιο said...

Ευα καλημέρα! Πολύ όμορφες και πολύ πρακτικές οι λύσεις σου! Τα δικά μου υλικά προς το παρόν είναι τα μισά απο δω και τα μισά απο κει.... και κάθε φορά ψαχνω παντού να βρώ κάτι που χρειάζομαι μιας και δε θυμάμαι που τα έχω βάλει κάθε φορά!!

kiki said...

Αχ...αποθηκευτικοί χώροι... Τι ειπες τώρα... Μόλις μου θύμησες ότι πρέπει κάτι να κάνω για να έχω όλα όσα θέλω να έχω και ταυτόχρονα να είναι τακτοποιημένο το σπίτι. Τα γκουβαδάκια επίσης, μου ε΄δωσαν κάποιες ιδέες. Όλα όσα δείχνει πάντως Eve, είναι ζηλευτά!

faraona said...

Αυτό κάνω εδω και μέρες αχχχχ!
Χάντρα χαντρούλα,κορδέλα κορδελίτσα!Παπαπα θα τα παίξω στο τέλος!Φιλάκι!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...