Saturday, January 2, 2010

Aνασκόπηση

Πέρασε τόσος καιρός από την τελευταία μου ανάρτηση! Τους τελευταίους δυο μήνες ήμουνα απίστευτα απασχολημένη, το παραμέλησα τελείως το μπλογκάκι μου. Επιτέλους, μετά από λίγες μέρες διακοπών και ξεκούρασης, αρχίζω να βρήσκω τους παλιούς μου ρυθμούς!
Η μετακόμιση και εγκατάσταση στο νέο μας σπιτάκι τελείωσε και τακοτποιηθήκαμε μια χαρά!

Μετά άρχισε η ετοιμασία για τα Χριστουγεννιάτικα παζάρια και εκθέσεις! Έφτιαξα καινούργια φουλάρια,

πολλά καινούργια κοσμήματα

 
Κάπου ενδιάμεσα πρόλαβα και στόλισα το σπίτι 

και έφτιαξα και χριστουγεννιάτικα δωράκια για φίλους και συγγενείς

Έλαβα όμως και υπέροχα δώρα για τα Χριστούγεννα:

Αυτό είναι το δώρο το Ευρωπαϊκό secret santa που έλαβα από την Claudia, γνωστή ως Deepindigo!Ένα υπέροχο σετ από τσάντα, γιακά και καρφίτσα!Η Claudia φτιάχνει πανέμορφα αξεσουάρ για γυναίκες και παιδιά.

 
Κι'αυτή είναι ένα υπέροχο ταπισερί από felt που μου έστειλε η Μέλλη για το Ελληνικό secret santa! Η Μέλλη, γνωστή ως Stemellina φτιάχνει υπέροχες δημιουργίες από felt!

Tώρα ψάχνω το κατάλληλο σχέδιο για να πλέξω αυτό το υπέροχο νήμα που έλαβα τα Χριστούγεννα από μια καλή φίλη από την Αγγλία!Η Σούζαν είναι ένα υπέροχο άτομο που γνώρισα μέσα από το Etsy!
Γιορτές χωρίς καλό φαγητό δεν γίνεται, έφτιαξα λοιπόν χθες την αγαπημένη μου συνταγή, "Πάπια Πεκίνου με τηγανητό ρύζι και σάλτσα από δαμάσκηνα", αλλά θα σας δώσω την συνταγή μιαν άλλη φορά γιατί αυτή η ανάρτηση θα γίνει ατελείωτη!

 
 
Eύχομαι καλή σε χρονιά σε όλους, με υγεία,αγάπη,ευτυχία και αρμονία!


 

 

5 comments:

Δημιουργία said...

Σου ευχομαι το 2010 να σου φερει τα καλυτερα.

πουαντερι said...

Ax!!!!
Τι ωραιο που ειναι το σπιτι;! Πολυ μου αρεσε!
Μπραβο φιλεναδιτσα μου να εισαι καλα και να το χαρεις με ολη μου την καρδια!!!!
Τα κολιε σου μου αρεσουν πολυ ρε και τα φουλαρια σου......

Pres. Kathy said...

Your house is beautiful! I love all the things you have created. Have a great 2010!

πουαντερι said...

Περνα να παρεις το δωρακι σου.

kiki said...

Καλή χρονιά και με γεια το νέο σπίτι! Όλα καλά να σας έρθουν αυτή τη νέα χρονιά! Πολύ όμορφα όλα όσα μας έδειξες! Φιλιά!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...