Tuesday, September 9, 2008

Tι μαγείρεψες σήμερα ?

Σήμερα συνδύασα Γερμανική με Ελληνική κουζίνα και έφτιαξα σνίτσελ με πατάτες τηγανητές και μελιτζανοσαλάτα (το σνίτσελ βέβαια είναι στην ουσία Αυστριακή σπεσιαλιτέ, αλλά μου το έμαθε η Γερμανίδα μανούλα μου :D )

Yλικα για τα σνίτσελ:

Λάδι για το τηγάνισμα
6 φιλέτα χοιρινά χτυπημένα σε λεπτά σνίτσελ
1 κούπα αλεύρι
2 κούπες γαλέτα
2 αβγά
¼ κούπα γάλα (προαιρετικά)
Αλάτι & πιπέρι

Ζεστάνετε το λάδι.
Βάλτε το αλεύρι και τη γαλέτα σε χωριστά πιάτα. Χτυπήστε τα αβγά ελαφρά και προσθέστε το γάλα (προαιρετικά).
Αλευρώστε τα σνίτσελ, περάστε τα από το αβγό στραγγίζοντας ελαφρά και καλύψτε τα με την γαλέτα πατώντας την ελαφρά πάνω στο κρέας. Τηγανίστε μέχρι να πάρουν χρυσοκαφέ χρώμα.







Μελιτζανοσαλάτα
1 κιλό μελιτζάνες

¼ κουταλάκι αλάτι
2-3 σκελίδες σκόρδο λιωμένο
¾ κούπας λάδι
¼ κούπας ξύδι
2 κουταλιές μαϊντανό ψιλοκομμένο (προαιρετικά)
1 πιπεριά ψιλοκομμένη
1 ντομάτα ψιλοκομμένη
Πλύντε τις μελιτζάνες και σκουπίστε τες. Βάλτε τις σε ένα ταψάκι και ψήστε τις στο γκριλ μέχρι να ψηθούν καλά από όλες τις μεριές και να μαλακώσει η σάρκα τους. Βρέξτε τις με κρύο νερό αμέσως και ξεφλουδίστε τις. Βάλτε τις σε τρυπητό και αφήστε τις να στραγγίσουν λίγο. Κόψτε τις σε κομμάτια και προσθέστε το αλάτι, το σκόρδο και τα υπόλοιπα υλικά.





5 comments:

Anonymous said...

Ωραιο blog

πουαντερι said...

Τις μελιτζανες τις λατρευω!!!! και την μελιτζανοσαλατα αυτη την κανω και εγω.
Μονο που τρώω πολυ και μετα με πεθαίνει το στομαχι μου.
Τετοια ωρα τωρα που τα ειδα πείνασα ρε γαμώτο!!!!!!!!!!
Θα παω να φαω κανενα παξιμαδι με τυρι να ξεχασω τον πονο μου.

T.Allen said...

Oh my! I am so excited to find your blog. I'm a big fan of Greek food. I grew up in a mostly Greek neighborhood in NYC. Thanks for sharing. I will try the eggplant salad and let you know how it goes.
x.
T

antigoni said...

Ναι χρυσοχέρα μου! εγινα 4,5 .... δεκαετιών!
Ευχαριστώ

Δες αυτό
http://blogs.sync.gr/index.html
αφορά blogs ελλήνων.

creationsbyeve said...

Μαράκι μου τι νόμισες, ότι μόνο εσύ θα μας ξελιγώνεις με τα νόστιμα φαγητά σου ;)
Αντιγόνη μου σ'ακολουθώ κατά πόδας ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...