Thursday, June 19, 2008

Κι εγώ στον κόσμο μου

Άσχετο ....Μπήκα στη σελίδα της Ναυτεμπορικής να βρω μια ισοτιμία -πρέπει να δουλέψουμε και λίγο- και την βρήκα πολύ αλλαγμένη -ωραία την φτιάξανε-,αλλά δεν μπορούσα να βρω που ήταν οι ισοτιμίες πια... Ψάχνοντας τα διάφορα links έπεσα και στα διάφορα νέα... η οικονομία τα χάλια της, ο πληθωρισμός στα ύψη και στην ευρωζώνη, μαύρα τα μαντάτα με την ακρίβεια κλπ κλπ.... απογοήτευση για τον αποκλεισμό της Εθνικής μας.......

Αυτοκίνητο σε αντιπροσωπεία της Χιουντάι στην Λεωφόρο Δημοκρατίας στο Νέο Ψυχικό έχει υποστεί ζημιές από εμπρηστικό μηχανισμό που τοποθέτησαν άγνωστοι τις πρώτες πρωινές ώρες..... Ο Χριστός κι η Παναγία!!! Στην γειτονιά μου????
Τι το'θελα? Μήπως πότε διαβάζουμε ή ακούμε στις ειδήσεις και τίποτα ευχάριστο? μια μαυρίλα και μια καταστροφολογία!!!
Αρνούμαι να ψυχοπλακωθώ και γυρνάω στον κόσμο μου ......
τελειώνω λοιπόν το φουλάρι με τα λουλουδάκια και φτιάχνω κι ένα ίδιο για το μαγαζάκι μου...
και επειδή για ακόμη μια φορά δεν υπολόγισα σωστά, το νήμα για το φούξια τσαντάκι δεν έφτασε και πρέπει να πάω να πάρω κι άλλο!!!
Έχω όμως απίστευτη δημιουργική διάθεση! Φτιάχνω άλλο ένα φουλάρι, τυρκουάζ καί λαχανί αυτή τη φορά με πεταλουδίτσες και λουλουδάκια!
Και τώρα θέλω να φτιάξω κι ένα λαχανί... βρήκα τι χρώματα θα χρησιμοποιήσω, αλλά δεν αποφάσισα ακόμη το σχέδιο....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...